Pages: Org chart

Org chart

        • 1. Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

          · Κατάρτιση του επιχειρησιακού προγράμματος του δήμου, η οποία πραγματοποιείται μέσα στο πρώτο εξάμηνο της δημοτικής περιόδου από την Εκτελεστική Επιτροπή η οποία εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο. Για το σκοπό αυτό η Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού συντάσσει σχέδιο επιχειρησιακού προγράμματος σε συνεργασία με τα όργανα διοίκησης και τις υπηρεσίες του δήμου και των νομικών προσώπων του. Η Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, είναι αρμόδια για την υποστήριξη των οργάνων διοίκησης, των υπηρεσιών του δήμου και των νομικών προσώπων του κατά τη διαδικασία κατάρτισης, παρακολούθησης και αξιολόγησης του επιχειρησιακού προγράμματος και των ετήσιων προγραμμάτων δράσης, στα οποία εξειδικεύεται το επιχειρησιακό πρόγραμμα. Ως «Νομικά Πρόσωπα του Δήμου» νοούνται τα ιδρύματα και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, οι αστικές εταιρείες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και οι κάθε λογής επιχειρήσεις (επιχειρήσεις του Π.Δ 410/95, κοινωφελείς επιχειρήσεις, ανώνυμες εταιρείες ΟΤΑ, καθώς και δημοτικές επιχειρήσεις ειδικού σκοπού). Το επιχειρησιακό πρόγραμμα καταρτίζεται ως ακολούθως: Η Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού συγκεντρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία από τις υπηρεσίες του δήμου, των νομικών προσώπων του, καθώς και τις εισηγήσεις των συμβουλίων των δημοτικών ή τοπικών κοινοτήτων του δήμου προς την Εκτελεστική Επιτροπή σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση και τις προτάσεις τους για τις αναπτυξιακές προτεραιότητες του δήμου και συντάσσει σχέδιο στρατηγικού σχεδιασμού του δήμου, το οποίο υποβάλλει στην εκτελεστική επιτροπή. Η Εκτελεστική Επιτροπή, πριν εισηγηθεί το σχέδιο στρατηγικού σχεδιασμού στο Δημοτικό Συμβούλιο, συνεργάζεται με τους όμορους δήμους για τη διασφάλιση του συντονισμού των δράσεων υπερτοπικής ανάπτυξης και την προώθηση τυχόν διαδημοτικών συνεργασιών. Η Εκτελεστική Επιτροπή εισηγείται το σχέδιο στρατηγικού σχεδιασμού στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση και ψήφιση. Το εγκεκριμένο από το Δημοτικό Συμβούλιο κείμενο στρατηγικού σχεδιασμού, τίθεται προς συζήτηση στη Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης (άρθρο 76, ν. 3852/10), και παράλληλα δημοσιοποιείται για διαβούλευση τουλάχιστον επί δύο (2) εβδομάδες, με καταχώρηση στην ιστοσελίδα του δήμου, καθώς και με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Κατά τη διάρκεια της δημοσιοποίησης υποβάλλονται προτάσεις, εγγράφως ή ηλεκτρονικά. Οι υπηρεσίες του δήμου και των νομικών προσώπων του, αφού λάβουν υπόψη τους το εγκεκριμένο κείμενο στρατηγικού σχεδιασμού, το οποίο αποτελεί προπαρασκευαστική πράξη της διαδικασίας κατάρτισης του επιχειρησιακού προγράμματος, προτείνουν, με γραπτή εισήγηση τους, κατ’ αντιστοιχία προς τους άξονες και τα μέτρα του στρατηγικού σχεδίου, τους στόχους της κάθε υπηρεσίας για την επόμενη περίοδο και τις δράσεις για την επίτευξη των στόχων αυτών, ιεραρχημένες κατά σειρά προτεραιότητας. Το διοικητικό συμβούλιο του κάθε Νομικού Προσώπου του Δήμου, εντός μιας (1) εβδομάδας από την εισήγηση των υπηρεσιών του, λαμβάνει απόφαση για τους στόχους και τις δράσεις που το αφορούν. Η Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού επεξεργάζεται τις προτάσεις των υπηρεσιών, των συμβουλίων των δημοτικών ή τοπικών κοινοτήτων του δήμου, τις αποφάσεις των νομικών προσώπων του δήμου και τις προτάσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία διαβούλευσης και συντάσσει το σχέδιο του επιχειρησιακού προγράμματος, το οποίο υποβάλει στην Εκτελεστική Επιτροπή. Η Εκτελεστική Επιτροπή εισηγείται το σχέδιο επιχειρησιακού προγράμματος στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση και ψήφιση, επισυνάπτοντας τις αποφάσεις των διοικητικών συμβουλίων των νομικών προσώπων του δήμου. Το εγκεκριμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα, μετά τον έλεγχο νομιμότητας για την τήρηση της διαδικασίας κατάρτισης του από την Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ (άρθρο 214, ν. 3852/2010), καταχωρίζεται στην ιστοσελίδα του δήμου και δημοσιοποιείται με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.

          · Η Εκτελεστική Επιτροπή είναι αρμόδια για το συντονισμό της κατάρτισης και την παρακολούθηση της εκτέλεσης του επιχειρησιακού προγράμματος (άρθρο 63, περ. β’ ν. 3852/10) το οποίο εγκρίνεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Η Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού επικουρεί την Εκτελεστική Επιτροπή και το Δημοτικό Συμβούλιο στην άσκηση των πιο πάνω αρμοδιοτήτων τους και συνεργάζεται με τις υπηρεσίες του δήμου και των νομικών προσώπων του, καθώς επίσης και τα συμβούλια των δημοτικών ή τοπικών κοινοτήτων του δήμου και συντάσσει την ενδιάμεση και την τελική έκθεση αξιολόγησης, τις οποίες υποβάλλει στην εκτελεστική επιτροπή. Η Εκτελεστική Επιτροπή εισηγείται τις εκθέσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση και ψήφιση. Η Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού υποβάλλει περιοδικές εκθέσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο. Η ενδιάμεση έκθεση αξιολόγησης συντάσσεται με την ολοκλήρωση του απολογισμού του τρίτου έτους της δημοτικής περιόδου και η τελική έκθεση αξιολόγησης συντάσσεται κατά το τελευταίο δίμηνο της δημοτικής περιόδου. Μετά την ενδιάμεση αξιολόγηση είναι δυνατή η αναθεώρηση των στόχων του επιχειρησιακού προγράμματος με αιτιολογημένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του. Με σκοπό την αντικειμενικότερη αξιολόγηση του επιχειρησιακού προγράμματος χρησιμοποιούνται δείκτες αποτελεσματικότητας, που επιτρέπουν να εκτιμηθεί ο βαθμός επίτευξης των στόχων σε σχέση με τα αποτελέσματα των δράσεων και δείκτες αποδοτικότητας, που συσχετίζουν το κόστος πραγματοποίησης με τις εκροές των δράσεων.

          · Το επιχειρησιακό πρόγραμμα εξειδικεύεται σε ετήσιο πρόγραμμα δράσης του Δήμου και σε ετήσια προγράμματα δράσης των Νομικών Προσώπων του, τα οποία καταρτίζονται κάθε έτος της δημοτικής περιόδου, μαζί με τον ετήσιο προϋπολογισμό αυτών. Ο ετήσιος προϋπολογισμός του Δήμου και των Νομικών Προσώπων του καλύπτει τις δράσεις που προβλέπονται στο αντίστοιχο ετήσιο πρόγραμμα δράσης. Η Εκτελεστική Επιτροπή, με την υποστήριξη της Υπηρεσίας Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, συγκεντρώνει, αξιολογεί τις προτάσεις των υπηρεσιών του δήμου και συντάσσει προσχέδιο του ετήσιου προγράμματος δράσης το οποίο υποβάλλει στην Οικονομική Επιτροπή (άρθρο 72, ν. 3852/10) η οποία με τη σειρά της το υποβάλλει για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης (άρθρο 76, ν. 3852/10), μετά από παραπομπή του Δημοτικού Συμβουλίου γνωμοδοτεί επί του προσχεδίου του ετήσιου προγράμματος δράσης. Το ετήσιο πρόγραμμα δράσης των δημοτικών ιδρυμάτων καταρτίζεται από την εκτελεστική επιτροπή τους και εγκρίνεται από το διοικητικό συμβούλιο αυτών. Το ετήσιο πρόγραμμα δράσης των λοιπών νομικών προσώπων του δήμου καταρτίζεται από τον πρόεδρο και εγκρίνεται από το διοικητικό συμβούλιο αυτών. Έως τις 30 Σεπτεμβρίου κάθε έτους ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για τη σύνταξη προσχεδίου του ετήσιου προγράμματος δράσης και του προϋπολογισμού, καθώς και οι διαδικασίες διαβούλευσης. Τροποποίηση του ετήσιου προγράμματος δράσης του δήμου πραγματοποιείται με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου με την διαδικασία που ακολουθείται για την αρχική έγκριση.

          · Η Υπηρεσία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, κατά τη διάρκεια εφαρμογής του ετήσιου προγράμματος δράσης του Δήμου, συντάσσει εκθέσεις παρακολούθησης σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, ανά τακτά χρονικά διαστήματα που ορίζονται με απόφαση του Δημάρχου. Οι εν λόγω εκθέσεις υποβάλλονται στην Εκτελεστική Επιτροπή η οποία εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο. Πριν από τη σύνταξη του οικονομικού απολογισμού, αφού λάβει υπόψη τις απολογιστικές εκθέσεις των υπηρεσιών, συντάσσει έκθεση με τον απολογισμό του ετησίου προγράμματος δράσης του προηγούμενου έτους την οποία υποβάλλει στην Εκτελεστική Επιτροπή. Για τη διευκόλυνση του συντονισμού, της αλληλοενημέρωσης, της παρακολούθησης και αξιολόγησης του έργου των δημοτικών υπηρεσιών, είναι δυνατή η συγκρότηση και λειτουργία επιτροπών συντονισμού, στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν προϊστάμενοι των υπηρεσιών, εκπρόσωποι των Νομικών Προσώπων του Δήμου, αντιδήμαρχοι και ο δήμαρχος. Η σύνθεση και οι αρμοδιότητες των επιτροπών αυτών καθορίζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

          · Συγκέντρωση πληροφοριών περί πηγών χρηματοδότησης των σχεδιαζόμενων έργων του Δήμου (π.χ. Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς, λοιπά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αναπτυξιακός νόμος κ.λπ.).

          · Συνεργασία με αρχές, υπηρεσίες και φορείς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης που ασκούν αναπτυξιακές αρμοδιότητες.

          2. Υπηρεσία Οργάνωσης και Διαχείρισης Οργανωσιακής Αλλαγής.
          • Συλλογή, αρχειοθέτηση, ανάλυση και επικαιροποίηση δεδομένων σχετικών με την οργανωτική δομή και λειτουργία.
          • Ανάλυση της οργανωτικής δομής και λειτουργίας και υποβολή σχετικών εκθέσεων στα όργανα διοίκησης.
          • Διαχείριση της Οργανωσιακής Αλλαγής (Change management) και του ανασχεδιασμού (Reengineering) των διαδικασιών.
          • Συντονισμός των απαιτήσεων της οργανωσιακής αλλαγής με τις δράσεις ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, όπως αυτές προγραμματίζονται από την ομώνυμη Υπηρεσία.
          • Διατύπωση εισήγησης προς την Εκτελεστική Επιτροπή για την τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας.
          • Μέριμνα για την εφαρμογή μέτρων απλούστευσης των διαδικασιών.
          • Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας ή έργου όταν το αντικείμενο αυτών το απαιτεί.
          • Συμμετοχή στην Ομάδα Διοίκησης Έργου για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση κατά το μέρος που αναφύονται ζητήματα οργάνωσης, διοίκησης οργανωσιακής αλλαγής και απλούστευσης των διαδικασιών με αντικείμενο τη διαχείριση των ζητημάτων αυτών, π.χ. διαφοροποίηση της παραγωγής (Back Office) από τη διάθεση (Front Office) του διοικητικού προϊόντος, συντονισμός των εφαρμογών της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με τον απαιτούμενο ανασχεδιασμό των διοικητικών διαδικασιών και την αναγκαία οργανωσιακή αλλαγή, διασφάλιση της πολιτο—κεντρικής προσέγγισης μέσω της πολυκαναλικής πρόσβασης, της παροχής online διαδραστικών υπηρεσιών και δυνατοτήτων συμμετοχής.
          3. Υπηρεσία Διαχείρισης Ποιότητας.
          • Εφαρμογή Συστήματος ή / και Συστημάτων Διαχείρισης της Ποιότητας και ιδίως Διαχειριστικής Επάρκειας (ΕΛΟΤ 1429:2008), Διαχείρισης Ποιότητας (ISO 9001:2008), Διαχείρισης της Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία (ΕΛΟΤ 1801:2002, OHSAS 1801:2007), Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ISO 14001:1996) και Οικολογικής Διαχείρισης και Ελέγχου (Κανονισμός 761:2001, EMAS).
          • Εισήγηση για την καθιέρωση πολιτικής ποιότητας και των αντικειμενικών σκοπών αυτής.
          • Σχεδίαση συστήματος διαχείρισης της ποιότητας και σύνταξη εγχειριδίου διαδικασιών σε συνεργασία με τις καθ’ ύλη αρμόδιες οργανικές μονάδες.
          • Παρακολούθηση των διεργασιών των εφαρμοζόμενων συστημάτων προς διασφάλιση της τήρησης των κανονιστικών απαιτήσεων και των απαιτήσεων των προτύπων.
          • Ευαισθητοποίηση του προσωπικού για τη σημαντικότητα της τήρησης των κανονιστικών απαιτήσεων και των απαιτήσεων των προτύπων.
          • Διενέργεια εσωτερικών και εξωτερικών επιθεωρήσεων (auditing) κατά ISO 19011:2002.
          • Έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών από τα νομικά πρόσωπα του Δήμου.
          • Ανασκόπηση του συστήματος.
          • Ενημέρωση των οργάνων διοίκησης σχετικά με τις επιδόσεις των εφαρμοζόμενων συστημάτων και υποβολή εισηγήσεων βελτίωσης, καθώς και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών.
          • Εκπροσώπηση των οργάνων διοίκησης για τα εφαρμοζόμενα συστήματα διαχείρισης της ποιότητας.
          • Επικοινωνία με εξωτερικά μέρη σχετικά με τα εφαρμοζόμενα συστήματα και συνεργασία με εξωτερικούς συμβούλους συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας και φορείς πιστοποίησης όταν απαιτείται.
          • Προγραμματισμός, συντονισμός και διαχείριση της εφαρμογής προτύπων ποιότητας για την αυτο-αξιολόγηση και συγκριτική αξιολόγηση (Benchmarking) των δημοτικών υπηρεσιών και ιδίως του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης (Common Assessment Framework).
          • Εισήγηση για τη συμμετοχή των δημοτικών υπηρεσιών σε διαδικασίες ή διαγωνισμούς ποιοτικής αξιολόγησης σε εθνικό ή διεθνές επίπεδο και διατύπωση εισήγησης για την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών που προκύπτουν από διαδικασίες συγκριτικής αξιολόγησης.
          4. Υπηρεσία Μελετών και Έρευνας.
          • Διενέργεια πρωτογενούς στατιστικής έρευνας με την απ’ ευθείας συλλογή δεδομένων από τον πληθυσμό μέσω απογραφικών ή δειγματοληπτικών ερευνών και της εφαρμογής τυπικών ερευνητικών μεθόδων, όπως η συνέντευξη, το ερωτηματολόγιο κ.λπ. Δυνητικά αντικείμενα της πρωτογενούς στατιστικής έρευνας είναι η μέτρηση ικανοποίησης των δημοτών και του ανθρώπινου δυναμικού, η αγορά εργασίας, η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, η εκπαίδευση και η κατάρτιση, οι παραγωγικοί κλάδοι της οικονομίας κ.λπ.
          • Διενέργεια δευτερογενούς στατιστικής έρευνας με τη συλλογή δεδομένων από υφιστάμενα αρχεία δημόσιων φορέων και την αξιοποίηση επίσημων στατιστικών (π.χ. ΕΛΣΤΑΤ, ΕΚΚΕ, ΙΟΒΕ, ΙΝΕ — ΓΣΕΕ, EUROSTAT, κ.λπ.). Τα δυνητικά αντικείμενα της δευτερογενούς στατιστικής έρευνας αφορούν τις δημοτικές αρμοδιότητες στο συνολικό τους εύρος, π.χ. συλλογή και ανάλυση στατιστικών δεδομένων και επεξεργασία δεικτών, που περιγράφουν τη δημογραφική, οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική, περιβαλλοντική κ.λπ. κατάσταση της δημοτικής περιφέρειας.
          • Η στατιστική έρευνα διενεργείται με τη χρήση των ενδεικνυόμενων στατιστικών πακέτων (SPSS κ.λπ.).
          • Η Υπηρεσία τηρεί κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της, τις ρυθμίσεις για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
          • Γραμματεία Δημάρχου

            τηλ. 27413-61001, 27413-61041

            email: grafeiodimarxou@korinthos.gr

            • Δακτυλογράφηση, αναπαραγωγή, διεκπεραίωση και αρχειοθέτηση της αλληλογραφίας και των αποφάσεων του Δημάρχου.
            • Ρύθμιση συναντήσεων και λοιπών επικοινωνιών του Δημάρχου.
            • Εκτέλεση διοικητικών εργασιών που ανατίθεται από τον Δήμαρχο και οι οποίες δεν ανήκουν στην αρμοδιότητα των υπολοίπων υπηρεσιών.

            Γραφείο Τύπου Δημάρχου

            τηλ. 27413-61045

            email: grafeiotypou@korinthos.gr

            • Εκπόνηση επικοινωνιακού προγράμματος δράσης. Καθορισμός των επικοινωνιακών αναγκών των ενδιαφερόμενων μερών (Stakeholders) του δημοτικού διοικητικού συστήματος. Αναζήτηση, συλλογή και επεξεργασία των αναγκαίων πληροφοριών. Διάθεση των πληροφοριών στα ενδιαφερόμενο μέρη κατόπιν επιλογής του ενδεδειγμένου επικοινωνιακού μέσου και του κατάλληλου χρόνου. Αξιολόγηση του επικοινωνιακού προγράμματος δράσης και αναθεώρηση αυτού όταν απαιτείται.
            • Μέριμνα για την οργάνωση συνεντεύξεων, τελετών και λοιπών εκδηλώσεων (εθνικές και τοπικές εορτές, δεξιώσεις, βραβεύσεις, υποδοχή και ξενάγηση φιλοξενούμενων, κ.λπ.).
            • Διεκπεραίωση των διαδικασιών μετάβασης των αιρετών του Δήμου στο εσωτερικό ή το εξωτερικό για τη συμμετοχή τους σε δράσεις που εξυπηρετούν τους σκοπούς του Δήμου.
            • Ανάπτυξη και καλλιέργεια των σχέσεων του Δήμου με τους φορείς της αυτοδιοίκησης και του κράτους εν γένει, σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.
              • Παροχή διοικητικής βοήθειας σε άτομα που έχουν αντικειμενική αδυναμία προσπέλασης στις δημοτικές υπηρεσίες ή στα αρμόδια Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), μέσω της κατ’ οίκον εξυπηρέτησης των δημοτών για το σύνολο των δημοτικών αρμοδιοτήτων.

               

              • Συνεργασία με τα αντίστοιχα ΚΕΠ και αξιοποίηση της εθελοντικής προσφοράς δημοτών.
          • τηλ. 27413-61003 & 27413-61068
            email: e.deli@korinthos.gr

             

             

                  • τηλ. 27413 61031
                    email: m.barbarousi@korinthos.gr

                    • τηλ. 27413 61074
                      email: protokollo@korinthos.gr

              • ΚΕΠ Άσσου-Λεχαίου 27413-60014
                Fax : 27413-60016
                E-mail : d.assou-lehaiou@kep.gov.gr

                • ΚΕΠ Κορίνθου
                  Τμηματάρχης, κα Ελεάνα Γιωτάκη
                  27413-63510 & 27413-63555
                  Fax : 27410-73658 & 27410-76507
                  E-mail : e.giotaki@korinthos.gr

                  • ΚΕΠ Αθικίων 27413-62218
                    Fax : 27413-62233
                    E-mail : d.saronikou@kep.gov.gr

                    • ΚΕΠ Αλμυρής 27413-62530 & 27413-62531
                      Fax : 27410-34901
                      E- mail : d.saronikou-almiris@kep.gov.gr

                      • ΚΕΠ Σολυγείας 27413-60124 & 27413-60125
                        Fax : 27410-60133
                        E-mail : d.solygeias@kep.gov.gr

                        • ΚΕΠ Τενέας 27413-62019 & 27413-62020
                          Fax : 27413-62015
                          E-mail : d.teneas@kep.gov.gr

          • τηλ. 27413 62114

            email: a.spiropoulou@korinthos.gr

              • τηλ. 27410 76353

                email: a.reppa@korinthos.gr

                • τηλ. 27413 61055
                  email: m.rousinou@korinthos.gr

          • τηλ. 27413-61011
            email: d.maneli@korinthos.gr

            • τηλ. 27413 61018

              email: k.bobola@korinthos.gr

              • τηλ. 27413 61076
                email: p.legga@korinthos.gr

                • τηλ. 27413 61010
                  email: e.pappa@korinthos.gr

                  • τηλ. 27413 61089
                    email: n.konti@korinthos.gr

                  • τηλ. 27413 62841, 62805

                    email: emporio@korinthos.gr

                    email: d.lygakis@korinthos.gr

                      • τηλ. 27413 62846
                        email: s.kollia@korinthos.gr

          • τηλ. 27413 62831

            email: n.koyinis@korinthos.gr

            • τηλ. 27413 62838

              email: e.kamtsiora@korinthos.gr

              • τηλ. 27413 62837

                email: aftepistasia@korinthos.gr

                • τηλ. 27413 61009

                  email: e.savanou@korinthos.gr

                  • 27413 62824

                    email: p.deligiorgis@korinthos.gr

                    • τηλ. 27413 62824

                      email: n.gezerli@korinthos.gr

                      • τηλ. 27413 61053

                        email: evi.panteleon@korinthos.gr

          • κος Βασίλης Δημόπουλος
            E-mail :
            27413-62843
            vg.dimopoulos@korinthos.gr

            • Παντελέων Ιωάννης

              τηλ. 27413-62836

              email:   j.panteleon@korinthos.gr 

                • Παντελέων Ιωάννης

                  τηλ. 27413-62836

                  email:   j.panteleon@korinthos.gr 

          • τηλ. 27410 27004

            email: i.tsolakis@korinthos.gr

            • τηλ. 27410 27029

              email: c.zafeiropoulos@korinthos.gr

Σελίδες

Pages