Αριθμός Πρακτικού 33
Της Οικονομικής Επιτρoπής τoυ Δήμoυ Κoριvθίωv
Της 13-12-2016
Η Οικονομική Επιτρoπή τoυ Δήμoυ Κoριvθίωv, πoυ απoτελείται από τoυς κ.κ.: 1)Αλέξανδρο Μ. Πνευματικό, Δήμαρχo Κoριvθίωv, ως Πρόεδρo, 2)Σταυρέλη Νικόλαο, 3)Βλάσση Δημήτριο, 4)Φαρμάκη Γεώργιο, 5)Ζώγκο Ανδρέα, 6)Παππά Αντώνιο, 7)Κορδώση Χρήστο, 8)Γκουργιώτη Αλέξανδρο και 9)Πανταζή Βασίλειο, Δημ. Συμβoύλoυς, ως μέλη, συvεδρίασε σήμερα τηv 13η Δεκεμβρίου 2016, ημέρα της εβδoμάδας Τρίτη κι ώρα 09:00 σε τακτική συvεδρίαση κι ύστερα από τηv αριθμ. 50696/09-12-2016 πρόσκληση τoυ Πρoέδρoυ της, πoυ κoιvoπoιήθηκε vόμιμα κι εμπρόθεσμα σε κάθε έvα από τα μέλη της για vα συζητήσει και vα πάρει απoφάσεις για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
Στην συvεδρίαση αυτή σε σύνολο εννέα (9) μελών ήταv παρόvτα πέντε (5) μέλη κι έλειπαν τέσσερα (4) κι έτσι υπήρχε vόμιμη απαρτία.
Π α ρ ό ν τ ε ς
1)Σταυρέλης Νικόλαος, Προεδρεύων, 2)Βλάσσης Δημ., 3)Φαρμάκης Γεωργ., 4)Ζώγκος Ανδρ., 5)Καμπούρης Χαρ. (αναπληρώνει το τακτικό μέλος Παππά Αντ. ),
Α π ό ν τ ε ς
1)Πνευματικός Αλέξανδρος, 2)Κορδώσης Χρ., 3)Γκουργιώτης Αλεξ., 4)Πανταζής Βασ..
Στην παρούσα συνεδρίαση λόγω απουσίας του Προέδρου κ. Πνευματικού Αλέξανδρου και του Αντιπροέδρου κ. Κορδώση Χρήστου, προεδρεύει ο πρώτος πλειοψηφών Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σταυρέλης Νικόλαος.
Ο Προεδρεύων, αφού διαπίστωσε απαρτία, κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης.
ΑΠΟΦΑΣΗ 407η: Ο Προεδρεύων εισηγούμενος το 1ο θέμα της ημερήσιας διάταξης «Έγκριση διάθεσης πιστώσεων από τον προϋπολογισμό του Δήμου Κορινθίων οικονομικού έτους 2016», λέει στα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής ότι σύμφωνα με το σημείο (δ) της παραγράφου 1 του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010, η Οικονομική Επιτροπή αποφασίζει, μεταξύ άλλων, για την διάθεση των πιστώσεων του προϋπολογισμού. Στην συνέχεια θέτει υπόψη της Οικονομικής Επιτροπής την σχετική εισήγηση της Οικονομικής Υπηρεσίας, η οποία έχει ως εξής:
ΘΕΜΑ : Έγκριση διάθεσης πιστώσεων από τον προϋπολογισμό του Δήμου, οικονομικού έτους 2016.
Σύμφωνα με το αρθ. 72 παρ 1δ του Ν. 3852/10, η Οικονομική Επιτροπή αποφασίζει για την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση των πιστώσεων του προϋπολογισμού, εκτός από εκείνες που σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις αποφασίζει το δημοτικό συμβούλιο, καθώς επίσης αποφασίζει αιτιολογημένα και για τις περιπτώσεις απευθείας ανάθεσης προμηθειών, παροχής υπηρεσιών, εκπόνησης μελετών και εκτέλεσης έργων σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΕΣ 53/1985 η ψήφιση του προϋπολογισμού δεν έχει την έννοια ότι μετά τον έλεγχο του από το ΓΓ της Περιφέρειας (πλέον Αποκεντρωμένης Διοίκησης) οι πιστώσεις που έχουν γραφεί σ’ αυτόν μπορούν να διατεθούν χωρίς προηγούμενη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ή της Δημαρχιακής (πλέον Οικονομικής) Επιτροπής. Και τούτο γιατί με τη ψήφιση του προϋπολογισμού, δεν αποφασίζεται η διάθεση των πιστώσεων αλλά καθορίζεται το πρόγραμμα μέσα στο οποίο θα κινηθεί η διαχείριση των οικονομικών του Δήμου, θα γίνει ο συντονισμός της οικονομικής δραστηριότητας των δημοτικών υπηρεσιών και θα παρεμποδισθεί η άσκοπη και αδικαιολόγητη αύξηση των δαπανών. Άλλωστε, η αναγραφή μιας δαπάνης στον προϋπολογισμό δεν δημιουργεί και υποχρέωση για ανάλωσή της αφού εξαρτάται από τη ροή των εσόδων στο δημοτικό ταμείο.
Η Οικονομική επιτροπή έχει τη δυνατότητα, να διαθέτει τις πιστώσεις του προϋπολογισμού είτε με χωριστές αποφάσεις της, για κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους, ή να διαθέτει όλες τις πιστώσεις ή ένα μέρος τους, με μία απόφαση που μπορεί να παίρνεται είτε στην αρχή είτε και κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους, ανάλογα με το είδος και το χρόνο που πρέπει να πραγματοποιηθεί η δαπάνη.
Οι διατάξεις του άρθρου 9 του ΠΔ 113/2010 και του άρθρου 21 παρ.7 και 9 του Ν2362/95 όπως αυτό ισχύει καθορίζουν ειδική διαδικασία ανάληψης υποχρεώσεων για ορισμένες κατηγορίες δαπανών, οι οποίες αναλαμβάνονται υποχρεωτικά από την αρχή του έτους για ολόκληρο το προϋπολογιζόμενο ποσό.
Έχοντας υπόψη α) τον προϋπολογισμό του Δήμου Κορινθίων που ψηφίστηκε με την υπ΄ αριθ. 29/533/28-12-2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και εγκρίθηκε με την υπ΄ αριθ. 31/1116/28-01-2016 απόφαση του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδας & Ιονίου, β) τις υπ΄αριθ. 4/47/2016, 5/78/2016, 6/123/2016, 7/144/2016, 8/158/2016, 9/175/2016, 11/212/2016, 14/248/2016, 16/275/2016, 17/289/2016, 19/330/2016, 20/344/2016 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου με τίτλο “Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος και Δημοτικού Προϋπολογισμού έτους 2016”, γ)τις σχετικές διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 4089/26-10-2012 (ΦΕΚ 206/26-10-2012, Τεύχος Α΄) παρακαλώ για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου μας να προβούμε στη ψήφιση σχετικών πιστώσεων που αναγράφονται σ’ αυτόν.
Ειδικότερα προτείνεται η έγκριση και ψήφιση των παρακάτω πιστώσεων του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016 :
ΚΩΔΙΚΟΣ |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
Π.Α.Υ. |
ΑΔΑ |
ΠΟΣΟ |
|
00
|
6451.0001 |
Συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα |
1090/2016 |
6ΘΕΦΩΛ7-4ΦΣ |
900,00 |
10 |
6265.0003 |
Προμήθεια ανταλλακτικών για τη συντήρηση- επισκευή ανελκυστήρων δημοτικού μεγάρου. |
1091/2016 |
Ψ96ΛΩΛ7-Ψ5Ω |
480,00 |
30 |
6231.0001 |
Μισθώματα εδαφικών εκτάσεων γαιών. |
1092/2016 |
ΩΣΦ6ΩΛ7-ΚΝΦ |
220,00 |
35 |
7132.0005 |
Προμήθεια γεωργικού μηχανήματος (τρακτέρ ) - Ελκόμενου Κλαδοτεμαχιστή για την πυροπροστασία (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 2009). |
1093/2016 |
Ω15ΓΩΛ7-4ΩΚ |
24.800,00 |
30 |
7133.0001 |
Προμήθεια επίπλων και σκευών [προμήθεια συστήματος ραφιέρων αρχειοθέτησης]. |
1094/2016 |
Ω5Θ9ΩΛ7-Α31 |
20.800,00 |
00
|
6718.0027 |
Ασφαλιστικές εισφορές επιχορηγούμενων ωφελούμενων σύμφωνα με την υποπαράγραφο ΙΔ1 του Ν. 4152/ 2013 (ΦΕΚ 107/ Α/ 09-05-2013) και με Ασφαλιστικές εισφορές επιχορηγούμενων ωφελούμενων σύμφωνα με την ΚΥΑ 4.31879/οικ.3.1604(ΦΕΚ 3172/Β/26-11-2014) |
1095/2016 |
Ω817ΩΛ7-Ψ0Α |
5.402,15 |
00
|
6521.0001 |
Τόκοι δανείων εσωτερικού |
1096/2016 |
7ΔΣ9ΩΛ7-Α06 |
6.200,00 |
00
|
8231.0011 |
Τ.Π.Δ.Υ |
1097/2016 |
ΩΔΝΩΩΛ7-7ΜΘ |
3.000,00 |
0 |
8242.0013 |
Κράτηση 0,06% στις συμβάσεις που υπάγονται στο ν. 4412/2016 για τις ανάγκες της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων |
1098/2016 |
6ΡΕΠΩΛ7-ΣΔ1 |
10.000,00 |
30 |
6052.0001 |
Εργοδοτικές εισφορές υπαλλήλων με σύμβαση αορίστου χρόνου Υπηρεσίας Τεχνικών Έργων |
1102/2016 |
7ΤΘ8ΩΛ7-ΕΕΜ |
1000
|
20 |
6051.0008 |
Εργοδοτική εισφορά υγειονομικής περίθαλψης 5,10% Υπηρεσίας Καθαριότητας & Ηλεκτροφωτισμού (αρ.19 παρ.1 Ν 3918/11) |
1101/2016 |
Ω0ΙΡΩΛ7-5Υ0 |
150,00 |
35 |
6011.0001 |
Τακτικές αποδοχές (περιλαμβάνονται βασικός μισθός, δώρα εορτών, γενικά και ειδικά τακτικά επιδόματα) μονίμων υπαλλήλων Υπηρεσίας Πρασίνου |
1100/2016 |
684ΩΩΛ7-ΤΚ3 |
4.000,00 |
15 |
6051.0005 |
ΛΟΙΠΕΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
1099/2016 |
6ΤΓ2ΩΛ7-Ι67 |
100,00 |
45 |
7336.0006 |
Διαμόρφωση κοιμητηρίων Δ.Ε Σαρωνικού, ΑΜ 50/2016. |
1103/2016 |
7Γ5ΔΩΛ7-ΟΞ7 |
35.000,00 |
10 |
6321.0001 |
Τέλη κυκλοφορίας επιβατηγών αυτοκινήτων |
1104/2016 |
6ΗΕΝΩΛ7-Β11 |
2.000,00 |
20 |
6322.0001 |
Τέλη κυκλοφορίας φορτηγών αυτοκινήτων |
1105/2016 |
Ω4Τ1ΩΛ7-ΦΜ3 |
7.000,00 |
30 |
6322.0001 |
Τέλη κυκλοφορίας φορτηγών αυτοκινήτων |
1106/2016 |
7ΦΨΚΩΛ7-Ε73 |
6.000,00 |
35 |
6322.0001 |
Τέλη κυκλοφορίας φορτηγών αυτοκινήτων |
1107/2016 |
7ΜΘΔΩΛ7-0ΥΡ |
4.000,00 |
45 |
6322.0001 |
Τέλη κυκλοφορίας φορτηγών αυτοκινήτων |
1108/2016 |
7Η12ΩΛ7-1ΗΝ |
500,00 |
00 |
6492.0001 |
Δικαστικά έξοδα και έξοδα εκτέλεσης δικαστικών αποφάσεων ή συμβιβαστικών πράξεων |
1109/2016 |
ΩΗ8ΟΩΛ7-41Ξ |
600.000,00 |
00 |
6492.0002 |
Δικαστικά έξοδα και αποζημιώσεις βάσει δικαστικών αποφάσεων για την καταβολή οφειλών |
1110/2016 |
67ΡΤΩΛ7-1ΗΜ |
300.000,00 |
30 |
6262.0001 |
Συντήρηση και επισκευή λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων[Συντήρηση φωτεινών σηματοδοτών]. |
1111/2016 |
67Σ7ΩΛ7-ΒΟ6 |
768,80 |
10 |
6265.0003 |
Συντήρηση επισκευή ανελκυστήρων δημοτικού μεγάρου. |
1113/2016 |
7ΚΛΗΩΛ7-78Ρ |
4.995,96 |
30 |
7111.0003 |
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΛΟΓΩ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΜΕ ΑΡ. 302 β΄ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ Ο.Τ 254 α΄ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ “ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ" ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ. |
1114/2016 |
ΨΓΒΔΩΛ7-ΗΓΠ |
4.500,00 |
00
|
6492.0001 |
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΛΙΚΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΤΟΥ κ. ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ . |
1115/2016 |
6ΑΨΗΩΛ7-ΚΘΚ |
80,00 |
10 |
7134.0001 |
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές και ηλεκτρονικά συγκροτήματα [Προμήθεια Notebook] |
1116/2016 |
7Α4ΣΩΛ7-5ΩΝ |
804,00 |
10 |
6265.0001 |
Συντήρηση και επισκευή επίπλων και λοιπού εξοπλισμού σκευών και λοιπού εξοπλισμού |
1117/2016 |
73ΠΗΩΛ7-4ΡΖ |
43,40 |
00
|
6451.0001 |
Συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα |
1118/2016 |
ΩΘΠΙΩΛ7-ΠΟ6 |
100,00 |
10 |
6265.0001 |
Συντήρηση και επισκευή επίπλων και λοιπού εξοπλισμού σκευών και λοιπού εξοπλισμού |
1119/2016 |
6ΠΓΧΩΛ7-Ο8Β |
248,00 |
10 |
6265.0001 |
Συντήρηση και επισκευή επίπλων και λοιπού εξοπλισμού σκευών και λοιπού εξοπλισμού [Συντήρηση φωτοτυπικού μηχανήματος] |
1120/2016 |
ΩΓΔΞΩΛ7-4ΨΠ |
210,80 |
20 |
6613 |
Προμήθεια εντύπων και υλικών μηχανογράφησης και πολλαπλών εκτυπώσεων |
1121/2016 |
7ΕΒΝΩΛ7-Τ4Ε |
1.860,00 |
30 |
7135.0038 |
Προμήθεια εργαλείων Τεχνικής Υπηρεσίας |
1122/2016 |
75Σ8ΩΛ7-ΦΕ7 |
496,00 |
30 |
6262.0001 |
Συντήρηση και επισκευή λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων [εργασία συντήρησης σταμπωτού δαπέδου] |
1123/2016 |
Ω7ΜΗΩΛ7-6ΔΕ |
1.500,00 |
10 |
6691.0001 |
Προμήθεια ειδών σημαιοστολισμού και φωταγωγήσεων |
1124/2016 |
ΩΛΧΑΩΛ7-ΦΑΔ |
5.084,00 |
30 |
6262.0001 |
Συντήρηση και επισκευή λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων [αποκατάσταση σταμπωτού δαπέδου]. |
1125/2016 |
78Ω6ΩΛ7-ΡΩ1 |
1.500,00 |
Η Οικονομική Επιτροπή μετά από διαλογική συζήτηση κι έχοντας υπόψη την ανωτέρω εισήγηση της Οικονομικής Υπηρεσίας, τον προϋπολογισμό του Δήμου οικονομικού έτους 2016, που ψηφίστηκε με την υπ’ αριθμ. 29/533/28-12-2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και νομιμοποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. 31/1116/28-01-2016 απόφαση του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου Δυτ. Ελλάδας & Ιονίου, τις σχετικές διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 4089/2012 (ΦΕΚ 206/26-10-2012, Α΄), τις διατάξεις του άρθρου 72 του Ν. 3852/2010 και κάθε άλλη ισχύουσα σχετική διάταξη
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Εγκρίνει την διάθεση πιστώσεων από τον προϋπολογισμό του Δήμου Κορινθίων οικονομικού έτους 2016, όπως ακριβώς και αναλυτικά αναφέρονται στο ιστορικό της παρούσης.
Αφoύ έγιvε η σύvταξη τoυ αvωτέρω πρακτικoύ υπoγράφεται όπως o Νόμoς oρίζει.
Η αvωτέρω απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό 33/407/2016.-